نقد و بررسی و خرید پرطرفدار ترین عطر زنانه خنک با قیمت مناسب!

نقد و بررسی و خرید پرطرفدار ترین عطر زنانه خنک با قیمت اقتصادی!

نقد و بررسی و خرید پرطرفدار ترین عطر زنانه خنک با قیمت مناسب!👩

خرید ادکلن تستر هرمس او دس مرویلس اماراتی HERMES – Eau des Merveilles

تستر هرمس او دس مرویلس اماراتی

این ادلکن زنانه و رایحه ای خنک، چوبی میوه ای پرطرفدار ترین انتخاب برای روز های گرم تابستانی برای خانوم ها سخت پسند میباشد.

عطر Eau des Merveille رایحه ی بسیار اسرارآمیزی دارد که گویی پوست بدن ما را در هاله ای خوشبو می پوشاند. این عطر در سال 2004 به دست عطرسازان برجسته Ralph Schwieger و Nathalie Feisthauer تولید و خلق گردیده است که آن ها موفق شدند رایحه ای بسیار لطیف که نماد لطافت و خصلت های زنانه باشد بسازند در حالی که علی رغم سایر عطرهای زنانه ی مرسوم بوی گل به طور قابل توجهی از آن پخش نمی شود.

خرید ادکلن خنک زنانه تستر مارک جاکوبز دکادنس سفید او سو دکدنت  MARC JACOBS – Decadence Eau So Decadent

تستر مارک جاکوبز دکادنس سفید

عطر «دکدنس او سو دکدنت» از پرطرفدار ترین و ایده‌آل‌ترین عطرها برای ساعات روز و شب است که به شیوه جدیدی شما را غرق در لذت می‌کند. این عطر ناب با رایحه‌های گلی، از آمیزه رایحه‌های میوه‌ای طراوت‌بخش و رایحه‌های گلی نشاط‌آور ساخته شده است و به همین دلیل هم زنانگی سحرانگیزی را به این عطر می‌بخشد. کهربای سفید هم هوس‌انگیزی و وسوسه‌برانگیزی هیپنوتیسم‌کننده‌ای به این عطر داده است که دیگران را اسیر خودش می‌کند. پس در عطر دکدنس او سو دکدنت با یک عطر هوس‌انگیز و سرکش و زنانه مواجه هستیم که شما را افسون می‌کند.

 

خرید عطر خنک زنانه فرانسیس کرکجان شرکتی آکوا سلستیا فراگرنس ورد (Fragrance World Maison Francis Kurkdjian Aqua Celestia)

ادکلن فرانسیس کرکجان شرکتی آکوا سلستیا فراگرنس ورد

نقد و بررسی عطر خنک زنانه میسون فرنسیس کوردجیان آکوا سلستیا

قابل توجه ! نسخه اورجینال این ادکلن حدود بیش از 10 میلیون تومان قیمت دارد که شما میتوانید با قیمتی کمتر از 300 هزار تومان یک ادکلن خنک زنانه با قیمت مناسب با همان رایحه اصلی تجربه کنید!

عطر Aqua Celestia از برند میسون فرنسیس کوردجیان در سال 2017 به بازار عرضه شده است. عطر Aqua Celestia عطری زنانه و مردانه می باشد. گروه بویایی ی بویایی این عطر گلی گیاهی بوده و برای فصل های گرم سال مناسب می باشد.

ظاهر عطر Aqua Celestia بسیار شیک و زیبا می باشد، شیشه ادکلن ادکلن ادکلن عطر مستطیلی و شفاف است و درپوشی نقره ای رنگ به زیبایی بر روی آن سوار شده است.

نقد و بررسی عطر خنک زنانه تستر بولگاری اومنیا پینک – Bvlgari Omnia Pink Sapphire

تستر بولگاری اومنیا پینک – Bvlgari Omnia Pink Sapphire

عطر بولگاری اومنیا پینک سفیر زنانه ( امنیا سفایر ) عطر ادکلن | Bvlgari Omnia Pink Sapphire در سال ۲۰۱۸ تولید و عرضه شد. ادکلن بولگاری امنیا پینک سفیر صورتی زنانه را Alberto Morillas خلاق خلق کرده است. این عطرساز خبره تمامی عطرهای سری بولگاری امنیا زنانه را خلق کرده است که یکی از آن یکی دلرباترند.

خرید تستر ادکلن بولگاری امنیا پینک سفیر زنانه برای بانویی آرام

لاین محصولات بولگاری اومنیااین ادکلن زنانه بسیار جذاب و گیرا خلق شده است. این عطر زنانه را باید امتحان کنید. ادکلن بولگاری اومنیا صورتی زنانه بهتان احساس شیک بودن و سادگی می دهد. رایحه ی این ادکلن ملایم اما تاثیرگذار است. هر بانویی با این رایحه می تواند نهایت جذابیت را زندگی کند. بانویی با این رایحه در عین سادگی بسیار شیک و مجلل به نظر خواهد رسید. این بانو هرجا وارد شود توجهات به او معطوف خواهد شد. ادکلن بولگاری اومنیا پینک سفیر زنانه برایتان حال خوب و اعتماد بنفس میاورد. ادکلن اومنیا پینک سفایر زنانه رایحه ای شیداگر دارد، که دل هر جنتلمنی را خواهد برد. Pink Sapphire به معنی یاقوت کبود صورتی رنگ است.

 

 

 

تستر اماراتی عطر خنک زنانه ادکلن لانکوم میراکل زنانه Miracle حجم 100 میل

تستر اماراتی عطر ادکلن زنانه لانکوم مدل miracle حجم 100 میلی لیتر جعبه سفید

در سال 2000 یکی از عطرهای عجیب و مهم «لانکوم» (Lancome) نقد و بررسی شده است. این عطر ادکلن زنانه «میراکل» (Miracle) نام دارد. همان‌طور که از نام این عطر پیداست، Miracle بوی عجیب و معجزه‌گری دارد. این عطر بوی خنکی دارد و برای استفاده در فصل های بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. خلق و فرمولاسیون این عطر به دست دو عطرساز مشهور و برجسته یعنی «هری فرمونت» (Harry Fremont) و «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. این عطر حجمی 100 میلی‌لیتری دارد و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. شیشه ادکلن ادکلن ادکلن ادکلن Miracle خیلی شیک و محکم خلق شده است. روی شیشه ادکلن ادکلن ادکلن ادکلن نشان تجاری لانکوم و نام Miracle دیده می‌شود. مایع درون شیشه ادکلن ادکلن ادکلن ادکلن به رنگ صورتی است و به‌خوبی از روی شیشه ادکلن ادکلن ادکلن ادکلن دیده می‌شود. درپوش شیشه ادکلن ادکلن ادکلن ادکلن شکلی زیبا و رنگی نقره‌ای دارد و طرح کلی Miracle را زیباتر کرده است. کمپین تبلیغاتی این عطر با حضور بازیگر مشهور «اما تورمن» (Uma Turman) باعث بالا رفتن فروش و افزایش محبوبیت Miracle شد. پس از اسپری کردن لانکوم Miracle روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی لیچی و گل فریزیا خواهید شد. بوی گل اعتمادبه‌نفس و انرژی مثبت را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی بوی گل مگنولیا، یاسمین، زنجبیل، فلفل و پرتقال ماندارین را حس خواهید کرد. این رایحه‌های گلی و میوه‌ای، شادی و انرژی مثبت را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه و پس از گذشت مدت‌زمانی طولانی، رایحه‌های پایانی از راه رسیده و جای رایحه‌های میانی را می‌گیرند. این رایحه‌ها از مشک، عنبر و گل یاسمین تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب سه‌گانه تمرکز و تعادل جسمی و روحی را به شما هدیه می‌کند. خرید عطر لانکوم Miracle با توجه به حجم 100 میلی‌لیتری، پخش بوی مناسب، ماندگاری قابل‌قبول، برند شناخته‌شده و شیشه ادکلن ادکلن ادکلن ادکلن‌ی زیبایش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =