نحوه تولید عطر و ادکلن – How to make Perfumes

نحوه درست کردن عطر در خانه

نحوه تولید عطر و ادکلن – How to make Perfumes

چطوری یک عطار عطر میسازه ؟

یادگیری توصیف درست از مواد تولید عطر و ادکلن

همه ما برای توصیف چیز هایی که میبینیم صفاتی دقیق یا حداقل قابل قبولی داریم. اما بعد از بو کردن ادکلن های مختلف توصیفات ما تنها به چند جمله مثل این که دوستش داشتم یا خو بو نبود! محدود میشه..

یادگیری دسته بندی صحیح مواد تولید عطر و ادکلن

دسته بندی مواد به رایحه های طبیعی، مصنوعی، آکورد های مختلف رایحه های ابتدایی میانی و پایه از مهم ترین کار های این مرحله است. گروه های بویایی مثل چوبی، گلی، ادویه ای، و… کار رو در این قسمت راحت میکنن!

ایجاد فضای کاری مناسب برای تولید عطر و ادکلن

 

برای شروع کار نیاز به فضایی شبیه به آزمایشگاه و چند وسیله آزمایشگاهی برای کشف نت معطر و موادی که نت اون هارو پیدا کنین دارین!

آوردن ایده تولید عطر و ادکلن روی کاغذ

این ایده میتونه خیلی ساده باشه یا اینکه خلاقانه اون رو بیان کنی. به دلیل جذابیت زیاد در این مورد، از این خلاصه ی ایده عطر به عنوان شعار برای بازاریابی استفاده کن! ایده ساده مثل یه عطر خنک تر و تازه و ایده خلاقانه تر شما مثل یادآوری به خاطره!

یادگیری تشکیل آکورد های عطر و ادکلن

نت های تشکیل دهنده عطر و ادکلن

آکورد ها فرمول هایی از مواد هستن که باعث ایجاد یک رایحه ویژه، یک ایده یا خاطره میشن. عطار ها بعد از یادگیری فرمول سازی به سراغ این مرحله میان. یکی از دلایل ساختن آکورد ها میتونه گرون بودن ماده اصلی دارای رایحه باشه یا غیر قابل استخراج بودن اون رایحه مثل بوی نم بارون (باران)

ایجاد فرمول های پیچیده تر برای تولید عطر و ادکلن

زمانی که مواد رو به خوبی شناختین و توانایی تشخیص فرمول های ساده از پیچیده را درک کنین، وارد مرحله بعد میشین، تو این مرحله شما باید اونقدر به درجه استادی رسیده باشین که بتونین ماده ای رو با چه غلظتی و چرا میخواین به فرمول اضافه کنید!

شما میتونید پرطرفدار ترین ادکلن های روز دنیا به صورت تستر و اصل از فروشگاه کالا021 خریداری کنید

تستر اصلی ادکلن مردانه تستر اصلی ادکلن زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =