معرفی 5 ادکلن مردانه پرطرفدار

معرفی 5 ادکلن مردانه برتر در سال 2021

معرفی 5 ادکلن مردانه پرطرفدار

ادکلن شماره یک: تستر اصل ادکلن سیلور مانتین Creed

وقتی سیلور مانتین رو اسپری کنید. بلافاصله غرق همچنین فضایی میشید! خودتون رو موجی فرض کنید که پر از طراوت و تلاطمه و روی آب های سرد شناور شده. اینجا طیف رنگی خالص و شفاف اثر عظمت و موج و عمق تصویر دو چندان کننده به ما یادآوری میکمه هر چند سیلور مانتین از کوه های آلپ اروپا الهام گرفته اما دقیقا چیزی شبیه به کوه فوجی ژاپنه

سیلور مانتین کرید عطر پر طراوت و زیباییه که مدام به ما یاداوری میکنه که شانس دوم توی زندگیمون داریم!

برای مشاهده قیمت تستر این ادکلن و خرید تستر ادکلن سیلور مانتین کلیک کنید.

سیلور مانتین

ادکلن شماره دو: تستر اصل ادکلن گوچی گیلتی

به بیزنس‌من حرفه‌ای با یه کت چرم مشکی و پیرهن سفید وقتی عطر Gucci Guilty Intense رو بزنه، می‌تونه قدرت و مهارتش رو بدون گفتن حتی یک کلمه، با رایحه تند و گرم اسطوخودوس با چاشنی ساده و دقیق لیمو به بقیه نشون بده.
یا یک آقای جوون، برای قرار عاشقانه‌ شب، تو یه رستوران شیک با استایلی کژوال و غیررسمی، می‌تونه دل دختری که دوسش داره رو، با شیرینی عطر گل‌های سفید که تهش به تلخی عجیبی می‌زنه به دست بیاره.
این عطر رو که بپوشین، هرجایی که باشین، چند وقت که بگذره همه درگیر آکورد‌های چوبی و معطر این عطر میشن که نت‌های سدر و نعنای هندی تشکیل میدن.
روز یا شب، رسمی یا غیر رسمی فرقی نمی‌کنه؛ همه جا می‌تونین از امضای خاص خودتون استفاده کنین.

برای مشاهده قیمت تستر این ادکلن و خرید تستر ادکلن گوچی گیلتی کلیک کنید.

ادکلن مردانه تستر اصلی گوچی Guilty Intense اصلی انباکس

ادکلن شماره سه: تستر اصل ادکلن زرجوف مفیستو

شما تو تعطیلات تابستونی جنوب ایتالیا هستین. صبح زودی که مشخصه شب قبلش بارون ملایمی باریده. آسمون تمیزه و به رنگ آبیِ روشن. داخل باغی از گل‌های زنبق نشستین، با یه لیوان چای انگلیسی و یه کتاب شعرِ عاشقانه…
نسیم جنوبی بر فراز گل‌های زنبق می‌وزه و موهای شما رو لمس‌می‌کنه، اون هم‌ در گوشتون شعرهای خودش رو زمزمه می‌کنه…
عطر Xerjoff Casamorati Mefisto شاعرِ مرکبات و زنبقه، با شعرهای رمانتیک! ادای احترامی به عطرهای کلاسیک ایتالیا. شیشه عطر و نقاشی‌هایی که به سبک آرت‌نوو روش کار شدن حظ برانگیزن! عطری که خودشیفته‌اس اما در باطن متوجه قلب مهربون و شیرینش می‌شین…
کمپانی Xerjoff با نت “ترنج” غوغا می‌کنه و Mefisto هم ‌یکی از اون شاهکارها واسه آقایون شیک و جنتلمنه. هرچند که بخاطر مرکباتی بودنش برای خانم‌ها هم مناسبه.
تغییر نت عطر بسیار ماهرانه‌س، طوری که به محض اسپری کردن با گریپ فروت و لیمو مواجه می‌شین؛ همین حین از پشت، ترنج با زیبایی تمام خودش رو جلو می‌کشه. رفته رفته در نت میانی اسطوخودوس، رز و زنبق فلورانسی فضای ملایم و تلخ قبلی رو کمی شیرین می‌کنن و در نت پایه، نت‌های کلاسیک ایتالیایی جای خودشون رو به چوب صندل سفید، مشک و کهربا میدن و شعرهای رمانتیکشون رو با نت‌های شرقی به سرانجام می‌رسونن…
عطر Mefisto به عقیده خیلی‌ها شبیه به عطر Silver Mountain Water از برند Creed هستش، با این فرق که تیزتر و مرکباتی‌تره و موندگاری بیشتری رو بهتون هدیه میده.
تعطیلات تابستونی رو در جنوب ایتالیا تجربه کنید، فقط با یک پاف! راستی، چای انگلیسیتون که از دهن افتاد؛ لااقل از منظره لذت ببرین…

برای مشاهده قیمت تستر این ادکلن و خرید تستر ادکلن زرجوف مفیستو کلیک کنید.

ادکلن شماره چهار: تستر اصل ادکلن آمواج اینترلود

در سکوت و تاریکی شبِ وحشت‌زده
بر فراز تپه‌های سرد و خون گرفته
در هوا
اینترلود” موج می‌زند…
قاتل حرفه‌ای که چاره‌ای برای قربانی باقی نمیذاره، وقتی دشنه رو که پوشیده از خون خشک شده جنازه‌های قبلیه جلو گلوت می‌گیره، با غیظ داد میزنه:
“من عطر زدم لعنتی، مجبوری که خوشت بیاد”
عطر Interlude for Men از برند جلیل القدر آمواج با سلاح پخش‌بو و موندگاری ترسناکش چیزی کمتر از یک قاتل بی‌رحم و حرفه‌ای نیست که شما رو از فاصله نه‌چندان نزدیک و زمان نه‌خیلی‌دور مجبور به تعظیم و کرنش می‌کنه. احتمالا “اینترلود” یکی از قوی‌ترین عطرهای موجود در بازار دنیاست که بوی سنگین و خاصی داره.
شاهکار برند “آمواج” مناسب هر مردی نیست، برخلاف اکثر عطرها مخاطبین این عطر رو مردان جدی، یخورده عصبی که عادت به حرف زدن ندارن و درون‌گرا هستن تشکیل میدن.
“اینترلودِ آمواج” عطر همه‌پسندی نیست، پربازخورد هم نیست. عطری که میزنید اون‌قدر خاصه که قرار نیست همه ازش خوششون بیاد اما با داشتنش باید از تک بودنِ خودتون اطمینان حاصل کنید.
در ابتدا پس از اسپری کردن ممکنه حس کنید دارید بوی لاستیک سوخته استشمام می‌کنید که حاصل ترکیب فلفل و پونه کوهی در نت اولیه‌ست، اما بعد از دو ساعت بوی باکلاس و اصیل این عطر خنجر رو میذاره روی گلوی تموم اطرافیانتون.
در لایه میانی، روایح دودی و مشک و اوپوپوناکس (نوعی صمغ) عمده رایحه کلی حس شده از عطر رو تشکیل میدن و در لایه پایانی، چرم، پچولی، عود و چوب صندل، عطر رو گرم می‌کنن.
“اینترلود” در گرما خوبه اما در سرما فوق‌العادست. حتما ۲ ساعت قبل از بیرون رفتن از خونه عطر رو اسپری کنید تا به رایحه اصلی خودش برسه و فراموش نکنید که کم اسپری کنید:)
لذت همنشینی با یک قاتل زنجیره‌ای، گوارای وجود…

برای مشاهده قیمت تستر این ادکلن و خرید تستر ادکلن آمواج اینترلود کلیک کنید.

 

ادکلن شماره پنج: تستر اصل ادکلن د مارلی پگاسوس

فکر نمی‌کنم عطربازی رو پیدا کنی که تو پیشنهادات پاییز و زمستونیش پگاسوس رو نیاره؛ یه بوی خامه‌ای، وانیلی و‌ پودری که پر از زیباییه. طوری که دو فصل آخر سال حتی نصف شب از تخت‌خوابت پا میشی و میری بوش می‌کنی.
بادوم، وانیل و اسطوخودوس روایح غالبشن که سلیقه یه استاد ایرانی به اسم حمید مرآتی کاشانیه.
پگاسوس افسانه‌ای خدمت شما…

برای مشاهده قیمت تستر این ادکلن و خرید تستر ادکلن د مارلی پگاسوس کلیک کنید.

Pegasus

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =