معرفی ادکلن هرمس جاقدن سور له توا HERMES – Un Jardin Sur Le Toit

ادکلن هرمس جاقدن سور له توا

معرفی ادکلن هرمس جاقدن سور له توا HERMES – Un Jardin Sur Le Toit

ادکلن هرمس جاقدن سور له توا “HERMES – Un Jardin Sur Le Toit” یکی از تولیدات پرطرفدار و مشهور برند هرمس است. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد و تاکنون بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. نام این عطر به معنای “باغ روی سقف” است و به طور کلی احساسی از طبیعت و باغبانی را به خریداران منتقل می‌کند.

نت ادکلن هرمس جاقدن سور له توا

عطر “ادکلن هرمس جاقدن سور له توا” یک عطر ملایم و خنک است که با ترکیبی از رایحه‌های میوه‌ای و گلی ساخته شده است. رایحه اصلی این عطر رایحه سیب است که تازگی و شادابی را به عطر می‌بخشد. همچنین، رایحه‌های گل همچون رز، گل نرگس و سنبل گروه بویایی خنک و طبیعت‌گرا را به عطر اضافه می‌کنند. همچنین، رایحه گل مریم و گل بنفشه نیز در این عطر حضور دارند که به عطر عمق و شیرینی می‌بخشند. عطر “HERMES – Un Jardin Sur Le Toit” با رایحه‌های تازه و طبیعی خود، احساس آرامش و سرزندگی را به خریداران القا می‌کند. این عطر مناسب برای استفاده در روزهای گرم تابستان و بهار است و از طرفداران زیادی برخوردار است. همچنین، این عطر با پخش بوی خوب خود می‌تواند تا چند ساعت بعد از استفاده ادامه داشته باشد.

مشخصات و معرفی ادکلن هرمس جاقدن سور له توا

بسته بندی و شکل شیشه ادکلن هرمس جاقدن سور له توا

در مورد بسته‌بندی این عطر نیز باید گفت که بسیار زیبا و جذاب است. شیشه عطر با خلق ساده و شیک، در هماهنگی با رایحه‌ای که درون آن قرار دارد، خلق شده است. در این عطر از رنگ سبز به عنوان رنگ اصلی استفاده شده است که نماد طبیعت و باغبانی است. همچنین، در قسمت بالای شیشه، نام عطر و نام برند به شیوه‌ای ساده و جذاب نوشته شده است.

عکس جعبه ادکلن هرمس جاقدن سور له توا

در پایان ، عطر “HERMES – Un Jardin Sur Le Toit” یک انتخاب عالی برای افرادی است که دوست دارند احساس طبیعت و آرامش را با خود حمل کنند. رایحه‌های ملایم و خنک این عطر، می‌تواند در هر فصلی از سال استفاده شود و باعث شادابی و خوشحالی در دوستاران این عطر میباشد.

لینک خرید و قیمت عطر ادکلن هرمس جاقدن سور له توا Hermes Un Jardin Sur Le Toit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =