معرفی ادکلن دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense

معرفی ادکلن دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense

ادکلن دیور هوم اینتنس یکی از محصولات برند دیور است که در سال ۲۰۰۷ معرفی شد. این ادکلن یکی از پرطرفدار‌ترین و پرفروش‌ترین ادکلن‌های مردانه در جهان است و توانسته است جایگاه خود را در بازار ادکلن‌های مردانه به دست آورد.

رایحه ادکلن دیور هوم اینتنس

ادکلن دیور هوم اینتنس با ترکیبی از عطر چوب، مرکبات، گل و میوه ساخته شده است. این ادکلن با رایحه‌ای خنک و تلخ، برای استفاده در فصل های سرد مناسب است. رایحه اولیه این ادکلن شامل رایحه‌های گریپ فروت، لیمو، نعناع هندی و آلبالو است. رایحه میانی آن شامل رایحه‌های چوب صندل، پچولی، خس خس و رز است و رایحه پایه آن شامل رایحه‌های چوب صندل، وانیل، لادن و عنبر است.

مشخصات ادکلن دیور هوم اینتنس

کیفیت و موارد استفاده ادکلن دیور هوم اینتنس

رایحه این ادکلن بسیار ماندگار و قوی است و تا ۸ ساعت بر روی پوست آقایان باقی می‌ماند. همچنین، این ادکلن در دو حجم ۵۰ میل و ۱۰۰ میل عرضه می‌شود.

عکس جعبه ادکلن دیور هوم اینتنس

ادکلن دیور هوم اینتنس برای مردانی مناسب است که به دنبال یک ادکلن با رایحه تلخ و چوبی هستند. این ادکلن مناسب برای استفاده در محیط‌های خنک و سرد است و در روزهای پاییز و زمستان بسیار مناسب است.

در کل، ادکلن دیور هوم اینتنس یک ادکلن بسیار خوشبو و ماندگار است که به دلیل رایحه‌ای که دارد، توانسته است جایگاه خود را در بازار ادکلن‌های مردانه به دست آورد. اگر به دنبال یک ادکلن با رایحه چوبی و تلخ هستید، حتماً باید این ادکلن را امتحان کنید.

 

لینک خرید و مشاهده قیمت روز ادکلن دیور هوم اینتنس 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + بیست =