معرفی ادکلن دیور هوم اسپرت Dior Homme Sport

معرفی ادکلن دیور هوم اسپرت Dior Homme Sport

ادکلن دیور هوم اسپرت 2012

برند مشهور «دیور» در سال 2012 عطر Dior Homme Sport را به عنوان عطر خنک و تازه ارائه کرد که مختص جوانان خلق شده بود. این عطر قوای روحی آقایان جوان را تجدید می کند و به عنوان عطری با رایحه ی خنک و لوکس نقد و بررسی شده است. شیشه ادکلن این عطر مشابه نسخه ی پیشین خود است. چهره ی تبلیغاتی این عطر بازیگری به نام Jude Law است. این عطر به دست Francois Demachy خلق و تولید گردیده است

مناسب برای آقایان و خانوم ها عزیز

گروه بویایی : خنک

گروه بویایی : معطر چوبی

ادکلن دیور هوم اسپرت یکی از محصولات دیور است که در سال ۲۰۰۸ معرفی شد. این ادکلن با ترکیبی از عطر چوب، مرکبات، گیاهان خوشبو کننده و میوه ساخته شده است. این ادکلن با رایحه‌ای خنک و تلخ، برای استفاده در فصل های گرم مناسب است.

رایحه ایتدایی این ادکلن شامل رایحه‌های لیمو، نارنج، گریپ فروت و آناناس است. رایحه میانی آن شامل رایحه‌های جوز، خس خس و هل است و رایحه پایه آن شامل رایحه‌های چوب صندل، عنبر و مشک است.

ادکلن دیور هوم اسپرت برای مردانی مناسب است که به دنبال یک ادکلن با رایحه خنک و تلخ هستند. این ادکلن مناسب برای استفاده در محیط‌های گرم و آفتابی است و در روزهای بهار و تابستان بسیار مناسب است.

ادکلن دیور هوم اسپرت یک ادکلن بسیار خوشبو و ماندگار است که به دلیل رایحه‌ای که دارد، توانسته است جایگاه خود را در بازار ادکلن‌های مردانه به دست آورد. اگر به دنبال یک ادکلن با رایحه خنک و تلخ هستید، حتماً باید این ادکلن را امتحان کنید.

رایحه این ادکلن بسیار ماندگار و قوی است و تا ۶ ساعت بر روی پوست آقایان باقی می‌ماند. همچنین، این ادکلن در دو حجم ۵۰ میل و ۱۰۰ میل عرضه می‌شود.

لینک خرید و قیمت به روز ادکلن دیور هوم اسپرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =