معرفی ادکلن تام فورد بلک ارکید جدید ادوتویلت – Tom Ford Black Orchid Eau de Toilette (2023)

معرفی ادکلن تام فورد بلک ارکید جدید ادوتویلت – Tom Ford Black Orchid Eau de Toilette (2023)

در سال 2006، برند تامفورد اولین ادکلن پرطرفدار و پرطرفدار خودش رو به نام، تامفورد بلک ارکید به دنیای عطر ادکلن ها عرضه کرد. بعد ها برای اولین بار در سال 2015 نسخه ادوتویلت ادکلن بلک ارکید راهی بازار شد.

حالا در سال 2023 برند تامفورد نسخه ادوتویلت جدیدی به دنیا معرفی کرده است، نسخه قبلی ادوتویلت این ادکلن دارای نت گل سرخ ساخته شده بود که مصرف کنندگان این عطر پرطرفدار را به تجربه یک رایحه اغواگر جدید و هرم بویایی ویژه دعوت میکرد.

نسخه جدید Eau de Toilette به عنوان یک تعبیر زنده توصیف می شود که تجسم شکوه و نشاط یک رایحه گلی خیالی است که از تلاش سازنده برای یافتن یک رایحه گل کامل به وجود آمده است. این عطر با به عناوینی نمادین، درخشان و دست نیافتنی شناخته می شود و شما را به تجربه ای بی سابقه در دنیای هیجان و جذابیت دعوت می کند.

عطر تام فورد بلک ارکید ادوتولیت نسخه 2023 اکنون با حضور قوی نعناع هندی که با آلو سیاه در اغاز نت آن ترکیب می شود، دوباره تفسیر شده است. رایحه قلب پر از شکوه رایحه ارکیده سیاه است که به دست تام فورد نامگذاری شده است، با رایحه منحصر به فرد خود که یادآور گل سرخ است و با لهجه های تند فلفل و میخک برای کمی ادویه اضافی تکمیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =