معرفی ادکلن الور هوم اسپرت Chanel Allure Homme Sport Eau de Toilette

ادکلن الور هوم اسپرت

معرفی ادکلن الور هوم اسپرت Chanel Allure Homme Sport Eau de Toilette

عطر ادکلن الور هوم اسپرت  مردانه Allure Homme Sport در سال 2005 به بازار عرضه شده است، این عطر مردانه عطری خنک و پرطرفدار است که خرید آن را به تمامی دوست داران عطر خنک و ملایم پیشنهاد میکنیم.

برند شنل پنج سال پس از تولید عطر Allure Homme نسخه ی ورزشی آن را یعنی Allure Homme Sport را در سال 2004 تولید کرد که رایحه ی تازه تر و خنک تری داشت. این عطر به دست عطرساز معروف برند شنل یعنی Jacques Polge
خلق و تولید گردیده است.

ادکلن الور هوم اسپرت یک رایحه مردانه خنک دارد که به دست برند شنل به بازار عرضه شده است. این ادکلن دارای یک ترکیب ویژه از رایحه‌های خنک و معتدل است که برای استفاده روزانه و ورزشی مناسب است.

این عطر با رایحه‌ی خنک لیمو و نعناع آغاز می‌شود که حس تازگی و پویایی را به شما القا می‌کند. در رایحه های میانی، رایحه‌ٔ چوب صندل و رایحه‌های گل سفید ظاهر می‌شود که حس طبیعت، زندگی و آرامش را به شما منتقل می‌کند. در پایان، رایحهٔ دانه تونکا ، مشک ، کهربا، وانیل ، خس خس ، درخت لامی حضور دارد که حس تقوا و قدرت را به شما القا می‌کند.

ادکلن الور هوم اسپرت با تأثیرات خلاقانهٔ خود، بخشی از شخصیت و سبک زندگی فعال و پویای شما را نمایان می‌سازد. این عطر مناسب برای استفادهٔ روزانه، تمرینات ورزشی، سفرهای طولانی و همچنین جلسات رسمی است.

توضیحات ادکلن الور هوم اسپرت

لینک خرید و قیمت ادکلن الور هوم اسپرت اورجینال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =