معرفی ادکلن جدید جورجیو ارمانی اکوا دی جیو پارفوم – Acqua di Giò Parfum

معرفی ادکلن جدید جورجیو ارمانی اکوا دی جیو پارفوم – Acqua di Giò Parfum

ادکلن اکوا دی جیو پارفوم Acqua di Giò Parfum در سال 2023 به عنوان نسخه جدیدی با رایحه تشدید شده و غلظت بیشتری در همان ابعاد ادکلن اکوا دی جیو معروف و پرطرفدار به دنیای عطر و ادکلن های عرضه شد! این عطر دارای بیانگر حس تازگی و قوی در هم تنیده انسان و طبیعت میباشد.

سال گذشته برند جورجیو  آرمانی نسخه دی جیو ادوپرفیوم را عرضه کرد که همانند نسخه قبلی خود از سال 1996 به ترکیبات نت و ساختار هرمی این عطر قدیمی پایبند بوده است.

 

 

 

امضای عطر جدید جورجیو آرمانی!

طبق اطلاعات به دست آمده از برند سازنده، همانند نسخه های قبلی اکوا دیجیو، رایحه این عطر همان امضای رایحه های دریایی را با خود به یدک میکشد. نت این عطر در واقع بیانگر همان امضای قدیمی اما با تقاوتی ناچیز، شروعی با روایحی با حس تازگی اما با دنباله ای قوی و اغواگر!

نت این عطر بیشتر ترکیبی از رایحه های دودی که به دنباله رایحه های دریایی نسخه اصلی (اکوا دی جیو) میباشد که در جمع بندی یک عطر کاریزماتیک و پر جنب و جوش با حسی از رمز و راز است که نمادی از منظره ناهمواری است که با عظمت و پهناوری نت اقیانوس روبرو می شود.

در مقایسه با نت خنک گلی و نیروبخش عطر اصلی، Acqua di Giò Parfum سطح جدیدی از نت خنک را به لاین اکوا دی جیو معرفی می کند.

 

 

رایحه های بالایی آن شامل ترنج و رایحه های دریایی است.

در قلب این عطر، تلفیقی از بوربن شمعدانی، اسانس رزماری و مریم‌گلی مرموک، که بیانگر همان امضای رایحه های اروماتیک میباشد.

رایحه های پایه شامل نعناع هندی و کندر است.

مشخصات شیشه ادکلن اکوا دیجیو پارفوم

طراحی بطری شکل براق اصلی را حفظ می کند اما با رنگ های مشکی درج شده بر روی این ادکلن جدید . علاوه بر این، بطری با طراحی 100٪ قابل شارژ مجدد (ریفیل)، سازگار با محیط زیست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =