تفاوت تستر اماراتی با ادکلن اورجینال در چیه؟

تفاوت تستر اماراتی با ادکلن اورجینال در چیه ؟

تفاوت بین ادکلن اورجینال و تستر اماراتی

به نظر شما تفاوت بین عطرهای برند و تستر عطرها در چیست ؟ این مقاله پاسخ صحیح را ارائه می کند.

آیا تاکنون اندیشیده اید که تفاوت بین عطرهای با برند اوریجینال و تسترهایشان چیست؟ از آنجا که این عنوان واقعا موضوع گسترده ای است، تصمیم گرفتیم که به این سؤال با دقت و بطور ویژه و بدون جستجوی اطلاعات از مجموعه ای از منابع مختلف پاسخ دهیم.

ساده ترین راه تشخیص ادکلن تستر اورجینال چیست ؟

عقاید و نظریه های بسیاری درباره این موضوع وجود دارد که اگر بخواهیم هر کدام از آنها شرح دهیم، می توانیم کتابی منتشر کنیم. اما هدف ما این نیست.

تستر های اورجینال با ادکلن اورجینال تنها 10 تا 15 درصد تفاوت قیمتی خواهند داشت!

 به طور مثال یک ادکلن 4 میلیون تومانی اورجینال 

با عنوان یک تستر اورجینال با یک جعبه ساده و سفید رنگ به قیمت 3.800.0000 تومان به فروش میرسد.

تستر عطر اماراتی چیست؟

تستر عطر اماراتی یعنی چه؟ تسترها عطرهایی هستند که اغلب در یک جعبه کارتنی بدون برچسب یا سلفون عرضه می شوند. تسترها غالبا در بزرگترین مجموعه عطر برنددار تولید می شوند. رایجترین بسته بندی استفاده شده 100 میل است اما ممکن است به شکل 50، 75، 90، 125 یا گونه دیگری باشد.

تستر عطر اماراتی چگونه تشخیص داده می شود؟

این کار آسانی است. هنگام خرید انلاین عطر، مطمئن شوید که بدرستی خرید می کنید. بسیاری از این محصولات توصیف می شوند که آیا تستر (TESTER) یا ادکلن بسته رنگ (و سلفون) دارد. تسترها به همان اندازه عطرها ترجیح داده می شوند و می توانید آنها را در بسیاری از فروشگاههای انلاین عطر بیابید. اگر عطری که خریداری می کنید بدون بسته بندی، کارتن و خلق بسته بندی بدون برند باشد، احتمال اینکه تستر باشد وجود دارد. عطرهای رسمی بسته بندی برنددار و قیمت متفاوتی دارند، که معمولا بالاتر از قیمت تستر است.

آیا تستر عطر های اماراتی ماندگارتر از عطرهای اورجینال چند میلیونی هستند؟

ماندگاری هر تستر اماراتی کمتر از عطر اورجینال است.  هرچند، این نکته بسیار مهم باید روشن شود که هر دو نوع ادکلن عطر در مکان یکسان با فرمول یکسان رایحه عطرها، حتی در شیشه ادکلن ادکلن های همانند ساخته شده اند. تفاوت بین آنها این است که عطر در بسته بندی رسمی عرضه شده و تستر فاقد آن است.

چرا باید تستر عطر اماراتی بخرم؟

یکی از مزایای بزرگ خرید تستر عطر اماراتی قیمت مناسب و شباهت نزدیک به 100 درصدی به رایحه ادکلن اورجینال میباشد.

 

نحوه تشخیص تستر اورجینال دیور ساواج از اماراتی

همانطور که مشاهده میکنید تستر سمت راستی اماراتی با کیفیت متوسط و تستر سمت چپ اورجینال با همان رایحه و ماندگاری بالا میباشد.

تفاوت تستر اماراتی با ادکلن اورجینال در چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =