ادکلن جدید تامفورد لاست چری – اسموک چری – الکتریک چری Cherry Smoke & Electric Cherry

معرفی ادکلن جدید تامفورد لاست چری

ادکلن جدید تامفورد لاست چری – اسموک چری – الکتریک چری

به نظر نویسنده  این ادکلن جدید یکی از بد ترین عرضه های برند تامفورد به دنیای عطر ادکلن میباشد. پس اگر طرفداری این لاین عطر تامفورد هستی بهتره دیگه این مطلب رو ادامه ندی!

خرید ادکلن تامفورد لاست چری

معرفی تامفورد لاست چری

ادکلن لاست چری بسیار محبوب است، یک رایحه ای همانند شیرینی پای گیلاس با شکر اضافی و بدون گیلاس واقعی ! لاست چری رایحه همانند مربایی در میان دو نان تست پر شده که بر روی آن دارچین پاچیده شده است ، دارد. صادقانه، اما گیلاسی که به یک نت کهربایی چسبانک تبدیل میشه. که در روایج میانی این ادکلن این رایحه همانند اسم ادکلن لاست چری گم خواهد شد. این ادکلن نسخه ضعیفی هستش که از نام و برند قیمت آن سود میبرد.

با این وجود، مردم عاشق گیلاس گمشده اینتنس و پیدا شده هستند. شما برای توصیف این احساس نیازی به کلمات ندارید.

اگر ادکلن لاست چری لباس بود، متعلق به مد احمقانه y2k با شخصیت‌های کارتونی، میوه‌های کوچک زیبا، پاپیون، قلب، دمپایی خرگوش و رنگ‌های مهدکودک بود که بزرگسالان کاملاً بالغ می‌پوشیدند.

ادکلن های جدید سری لاست چری تامفورد

 

در سال 2023 ، لاست چری خانواده ای از رایحه های گیلاس تولید کرد. برای عطرساز، این حرکت تجاری هوشمندانه را می توان به عنوان یک نوع “من این کار را فقط برای پول انجام می دهم” تعریف کرد. این عطر سازی ترکیب آکوردهای جذاب است.

دو گیلاس جدید، اسموک چری و چری الکرتیک، بطری‌هایی با (رنگ‌های) فوق‌العاده زیبایی دارند و آنها تام فورد هستند. این همه نکات خوبی است که می توانم در مورد آنها بگویم.

معرفی تامفورد چری اسموک تامفورد

ادکلن جدید تامفورد اسموک چری

چری اسموک همون طور که از اسمش معلومه، رایحه ای گیلاس و دودی دارد، این ادکلن جدید تامفورد رایحه ای دودی داره اما گیلاس بیشتر خودش رو در روایح این عطر بیشتر حس میشه.

در درون قلب این گیلاس یک زردآلو کوچک شده و دودی شده که رایحه چرم سنگینی دارد می‌توانست جالب باشد اگر آنقدر ساده و غیرقابل تخیل نبود، در مقایسه با آن که Lost Cherry حداقل چند کلمه در نام خود دارد تا بوی گیلاس را کمی تصادفی نشان دهد. دود گیلاس، با رایحه دود گیلاس خود، به شدت به نام دیگری نیاز دارد. این ادکلن جدید میتونست روایح گیلاس رو مثل نسخه های اصلی تامفورد لاستچری کمی پنهان تر و تصادفی تر نمایان بشه. همینطور این ادکلن تامفورد اسموک چری به دلیل رایحه گیلاس دودی خود، به یک اسم کاملا جداگانه نیاز داره!

به عقیده من طراح این ادکلن جدید تامفورد تنها با ترکیب نت هایی از ادکلنی مانند لاو فست بورنینگ چری برای اسموک چری بسنده کرده است.

معرفی ادکلن جدید تامفورد الکتریک چری

ادکلن جدید تامفورد الکتریک چری

ادکلن الکتریک چری برخلاف اسمش اصلا برفی نیست! به تنهایی این ادکلن روایحی به اصطلاح گود گرل گیلاسی داره که بر پایه روایح گل یاسمین تازه توسط همان عطار و سازنده این ادکلن ساخته شده. بر خلاف 2 نسخه ای که از ادکلن های جدید تامفورد معرفی کردیم، فقط در چند ثانیه ایتدای ادکلن الکتریک چری، رایحه گیلاس حس میشود. که در ادامه به یک رایحه ای همانند ادکلن گود گرل CH تبدیل میشه که اما مقداری حال و هوای صورتی تر با یک پاپپیون خال دار قرمز و سفید با خودش به ارمغان میاره.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 16 =