معرفی ادکلن تام فورد نرولی پورتوفینو

معرفی ادکلن تام فورد نرولی پورتوفینو -Neroli Portofino

یکی دیگر از بهترین انتخاب های تابستانی برای بانوان و آقایان که به دنبال ادکلن هایی با روایح فرش و سرحال و مناسب هوای گرم باشد، از سال 2011 تا به امروز تام فورد نرولی پورتوفینو در ذهن دوستاران عطر جای مخصوصی دارد.

این عطر با داشتن نت های مرکباتی، گل های سفید، خنک تند و آروماتیک به یک ترکیب فوق العاده با یک شلوار جین و تی شرت برای آقایان و مردان میباشد، ناگفته نماند که این عطر با لباس های رسمی هم کامالا هماهنگ است.

عکس تبلیغاتی عطر تام فورد نرولی پورتوفینو

ماندگاری و پخش بوی تام فورد نرولی پورتوفینو

شاید برای شما هم سوال باشد که این ادکلن همانند ادکلن های خنک در تابستان بازخورد و کیفیت مناسبی از خوب نشان نمی دهد؟ پاسخ این سوال کاملا مشخص است، خیر!

در نظر تمامی بررسی کنندگان و دوستاران عطر، این محصول با توجه به نت های پیچیده و خاصی که در ان به کار رفته است، در تمامی طول روز شما را همراهی میکند حتی در گرم ترین روز های سال.

تام فورد نرولی یک عطر مرکباتی گلی و معطر میباشد که به طرز شگفت انگیزی در گرمای زیاد روی پوست شما روایح خاص و متفاوتی به نسبت نت های اولیه و میانی این عطر پربازخورد از خود نمایان میکند.

برای مثال فردی که در نواحی گرم از این عطر استفاده میکند چنان که فرد در معرض گرمای زیاد و به سبب آن تعریق بدن فرد استفاده کننده، باعث فعال شدن روایح دریایی و گلی این عطر میشود.

در وصف این عطر خارق العاده از برند تامفورد میتوان به حس نسیم خنک و آب زلالی که در میان شاخ و برگ های درختان سیز در منطقه ای با پوشاش گیاهی ریوریا ایتالیایی به تصویر میکشد. در ادامه این ادکلن کلاسیک و پرطرفدار به خود نمایی نت های روغن های ترد مرکباتی و نت های گلی شگفت انگیز که در بطن آن نت های شیرین کهربایی تاثیری ماندگار و درخشان بر جای میگذارد.

معایب و مزایا عطر تام فورد نرولی پورتوفینو

معایب:

  • قیمت بسیار بالای ادکلن اورجینال فرانسوی
  • مدرن نبودن رایحه
  • شاید به نظر برخی افزاد بوی صابون بدهد.

مزایا:

  • رایحه سرحال کننده و تازه
  • ماندگاری بسیار خوب
  • مناسب برای هوای گرم
  • بازخورد مناسب از دیگران

نظرات درباره عطر تام فورد نرولی پورتوفینو

نظرات مثبت: 

  • بهترین ادکلن با رایحه نرولی از تامفورد!

نظرات منفی:

با این قیمت ادکلن 4711 مناسبت تر میباشد!

امتیاز تام فورد نرولی پورتوفینو

رایحه: 10/10 (مناسب برای دوستداران عطر های مرکباتی و گلی)
ماندگاری: حوب
پخش بو: عالی
سن : +18سال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *