معرفی ادکلن جدید سوسپیرو دولچه سوناتا – SOSPIRO Dolce Sonata

معرفی ادکلن جدید سوسپیرو دولچه سوناتا SOSPIRO Dolce Sonata

عطرهای سوسپیرو سومین عطر از مجموعه قرمز خود را معرفی می‌کند، پس از موفقیت‌های “ماراشینو” و “تراویاتا”. این عطر جدید به نام “دولچه سوناتا” توسط صلاح الزرعونی طراحی شده و روح شیرین آن را با رایحه‌های شیرین پشمک، نت‌های میوه‌ای و یک دسته‌گل غنی از گل‌های معطر همراه با رمز و راز بخور به نمایش می‌گذارد.

تصویر از سایت fragrantica.com

 

لینک عطر و ادکلن های برند سوسپیرو

طبق توضیح برند: «دولچه سوناتا ادای احترامی به دنیای افسون‌کننده موسیقی کلاسیک و طنین یک صدای دل‌انگیز است که شما را به سفری حسی فراتر از معمول دعوت می‌کند. وارد بهشتی آفتاب‌گیر و دور از هیاهو شوید، جایی که درختان زردآلو و تمشک در هماهنگی با هم تاب می‌خورند و ملودی آن‌ها با نت‌های پرطراوت لیمو، پرتقال شیرین و ترنج در هم می‌آمیزد. در این آرامش، این عطر داستان دلربای خود را آشکار می‌کند و جذابیت بی‌زمان یک شاهکار موسیقی را منعکس می‌کند.»

عکس از سایت fragrantica.com

در این باغ پنهان، دولچه سوناتا قلب خود را نمایان می‌کند—ترکیبی سمفونیک از رایحه‌های اسمانتوس، زنبق دره، یاس، بخور و گلبرگ‌های رز. هر نت، فصلی از این داستان عطری را می‌سازد و ظرافت یک آریای دلنشین را به یاد می‌آورد. وقتی نور روز جای خود را به شب می‌دهد، افسون آن عمیق‌تر می‌شود. بخور زمزمه‌هایی از داستان‌های کهن می‌گوید، پچولی و رایحه‌های مُشکی حواس را زمین‌گیر می‌کنند، در حالی که رایحه‌های پودر صورت و پشمک، جذابیتی اثیری به آن می‌بخشند. این عطر، یک سمفونی است که فراتر از رایحه معمولی می‌رود—یک فرار هماهنگ که همچون صدایی زیبا در آرامش یک لحظه موسیقایی فراموش‌نشدنی طنین‌انداز می‌شود.

لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *